22 Ocak 2023 Pazar

KUTSİ HADİSTEKİ VASİYETLER

 *Allah'ın dostlarına tazim lazım.Cenab-ı Hakk, dostuma hakaret eden bana ilahı harp etmiştir.VEya ben ona harp ilan etmişimdir."Buyurur.

* Yanımda en sevgili ibadet nasihattır.Ey adem oğlu, hayırım sana geliyor, senin de şerlerin göklere çıkıyor.Ben sana nimetler veriyorumsen ise karşılığında günah işliyorsun.Her gün melekler kötü amellerini getiriyorlar.Beni düşün, ben seni her yerde görüyorum,Benden utan da hayırlı işlere teşebbüs et.Ben de muvafakiyetler vereyim.Emirlerimi, nehiylerimi hep bana iltica edesin diye verdim.Benden kaçasın , isyan işleyesin diye değil.

Ben Gani'yim; sen fakirsin.Dünyayı yarattım , sana musahhar kıldım.Rızamı kazanasın diye .Benden ürkme Benden kaçanı huzuruma kabul etmem.Rahmetime koymam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder