16 Temmuz 2021 Cuma

SEYYİD ABDURRAHMAN HAZRETLERİ

 Kıbrıs savaşının akabinde bir hava binbaşısı Van'ın Hoşab(Güzelsu) kazasına gelir Seyyid Abdurrahman hazretlerinin kabrini sorar.Türbede bir kaç kurban kesip çocuklara şeker dağıtır.Kendisine bu ziyaretinin sebebi sorulur.Şöyle anlatır:"Kıbrıs adası üzerinde uçuyordum.Beş parmak dağları üzerindeki rum yuvalarını, oyuklarını,mazgallarını  bombalıyıp dönmekte idim.Omuzumda iki el hissettim.Korktum.baktım sarıklı sakallı ,nur yüzlü bir zat gördüm.Filan mevzileri de bombala buyurdu.Benzin dönüşe yetmez dedim."Korkma, ben tekellüf ediyorum"demesi üzerine döndüm.Gösterdiği  mevzi ve hedefleri bombaladım.Ve Mersin'e doğru gelirken "Gördün mü benziminin yetti" buyurdu.Siz kimsiniz ?dedim.Van7ın Hoşab kazasından, Seyyid Abdurrahman'ım buyurdu.sağmısınız? dedim.Değilim, ama böyle savaşlarda yardım ederim buyurdu. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder