28 Ocak 2016 Perşembe

NACİ SIRRI-Ağlar Baba yolundan

Kürt Bahri anlatmıştı.Ağlar Baba'yolundan devam eden Niyazi Baba,Dörtyol'a gelip Ali Baba'yı ziyaret etmek istedi.Ancak önce bu zata gitmek için Filan zattan (Terzi Baba'dan)müsaade alalım dedi.İlçe merkezinde onu bulduk ,üçümüz ziyarete gittik.Ziyaret esnasında Ali Baba'ya hizmet eden hadim Ali Efendi tepsi içinde karpuz ikramını getirdi.Ali Baba,sükutunu bozarak "Karpuz oluk mu ne!"dedi.Ben bundan bir şey anlamadım.Bir yıl sonra yanımızda bulunan Metin bey Karpuz sözünden,Niyazi Baba'nın kemalatının tamam olduğunu ima etmişti deyince bu sözü çözebildim.Ziyaret esnasında hiçbir şey konuşulmadı.Müsade isteyip ayrıldık.Erzurumdan bu ziyaret için gelmiş Niyazi Baba'ya sordum:Efendim hiç bir şey konuşulmadı niye?.Niyazi Baba şöye cevap verdi:Biz Terzi Babayla da Ali Babayla da çok şey konuştuk sen anlamadın.Bu zatta NACİ SIRRI var.Bu zat ineğin karnındaki dananın kırmızı mı siyah mı olduğunu bilir"dedi.çok şey konuştuk

Mevlana Vakfı  İSKENDERUN
Av.Şemsettin KESER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder