24 Ocak 2016 Pazar

ASKERİN ÜNİFORMA İLE NAMAZI

Her türlü rütbeli subayın üniforma ile camide namaz kılması zaten yasak değildi ki!"Yasak" tabirini mer'i mevzuatta "suç"anlamında kullandım.Ancak birileri müsade etmiyorlardı,diğerleri de sicilimize çizgi çekerler diye  dünya korkusundan camiye gitmiyorlardır.Şimdi sicile çizgi çekme riski kalktı.Yani namazdan dolayı fişleme kalktı.Kervan tersine döndü.Namaz kılmayanların fişlenmesi dönemi başladı.Soruyorum!.Her ikiside yanlıştır.Bu dini Şekle ve tassuba mahkum edenler için asker üniformalının camide gözükmesi büyük olaydır.Bu husus,dinin önündeki engelleri kaldırdım Mendereslerin,Özalların,Erbakanların yapamadıklarını ben yaptım diye şüphesiz siyasete tahvil görecektir.Soruyorum ibadetten murad ve maksat nedir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder