29 Ocak 2016 Cuma

EY ALLAHIM HABERİN OLSUN BEN İYİ BİR MÜSLÜMANIM!(1)

İBADET bir borç değildir.Ancak bizler onu bir borç gibi algılayıp "hele şu namazı kılayım da kurtulayım","Hele şu orucu tutayımda üzerinden bir yük kalksın"gibi bedeni ibadetler için bu tabireli duyarız.Zekat olan mali ibadet için bu tabiri kullanmayız ama bu ibadet yerine getirirkende başka bozucu duygular peyda olur."Daha bu malın üzerinden sene geçmedi","yahut "Borçluyum ,Banka kredim var "v.s gibi nefsimizin lezzetini tatmin için yükümüzü kendimizin ağırlaştırdığının hiç farkında olmayız.Hac ibadetinin öncesine musallat olan duygular olduğu gibi ifa ederken musallat olanlar daha ziyadedir.Mali imkanımız yerinde ise "Otelin en güzeli ve en yakını"ndan tutunda sabır nimetini attal hale getirme gayreti.Kabe'de otururken bağdaş kurack rahat bir yer,Tavaf esnasındaki aceleler,en iyi yere kapma yarışı v.s v.s.Geriye ne kaldı diye soracak olursanız.:Kelime-i Şehadet..Buyrun aşk ile:EŞHEDÜ ENLA İLAHE İLLALLLAH.MUHAMMEDÜN RESULULLAH.nasılsa dilde söylemesi bedava.Netice:Ben iyi bir müslümanım.Tüm borçlarımı ödedim.Cennetin en iyi yerinden yer isterim.Ey Allahım haberin OLSUN.Bana bu dünyada yardım etmek zorundasın.Çünkü ben senin adamınım.Bu soğukta abdest alıyorum ya.Bu benim duygum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder