22 Temmuz 2023 Cumartesi

BEDİR BABA

 Kayseri Pınarbaşılı Bedir baba hazretlerinin müridi Doğan kardeşimiz anlattı.babam, tarikatlar konusunda isteksiz birazda karşı idi.Bedir baba hazretleri Hatay'a yahut Adana tarafına gelmişti.ziyaretine götürmek istedim.Kendisinde kemik erimesi var idi.Annem inançlı bir kadındı.Babamı teşvik ederek "oğlunla beraber bir ziyaretine var ne olacak?" dedi.babamı Bedir baba hazretlerinin bulunduğu yere götürdüm. Hazretin bulunduğu yere gelince Baba'ma bir abdest aldırmak istedim ve onu abdest alınacak yere götürdüm.Abdest alırken babam benden şikayet ederek bana bakmıyor v.s gibi sözler söyledi.Sonra Bedir baba'nın bulunduğu odaya geçip oturduk.Bedir baba hazretleri bize bakmadan "Şikayetlenen kim idi.Yanıma gelsin" deyince babam biraz mahcup şekilde hazretin yanına vardık.Bedir baba:"Derdin nedir?" dedi. Babamda kemik erimesi var" deyince hazret belini saracak şekilde bir çuval ipi istedi.İp gelince hazret o ipe okuyarak otozüç düğüm attı.Babamın beline bağladı.Babam bir anda baygın düştü.yaklaşık 15 dakika baygın yattı Sonra ayıktı.Evimize dönerken "Dünyada iyi insanlar bitmemiş" dedi.Eve vardığımızda gecenin bir vakti annem beni uyandırdı ve kalk baban sürekli ağlıyor dedi.Vardım.Babam bir hal yaşamış:Efendimiz SAV tecelli etmiş bindiği bir atın terkisine kendisini almış cennet ve cehennemi gezdirmiş.Babam ağlamasını bitirince Hacca gitmek istediğini bildirdi.alel acele bir hafta içinde evrakları tamamlıyarak Hac vazifesini yerine getirdi.Bedir Baba'nın bağladığı ipi üzerinden çıkartmadı ve bu süreç içinde kemik erimesi durdu ve sıhhati yerine geldi.Ancak bir müddet sonra bu ipi kaybetti.Çok aradı ancak bulamadı.sonrasında babam vefat etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder