25 Şubat 2016 Perşembe

KIRKlar -40 'lar ... Tülay Kadı

BİR GÜNÜN HİKAYESİ VE YAZIDAKİ TECELLİSİ ANEKTODU 
Hakikaten ölü değil sevdikleri geçen hafta Boğaz'ım daraldı yola çıktım Cumartesi günü şiddetli şekilde merkez efendiye gitmek istedim... Avluya girdim ziyaretinde bulundum çıktım ezan okundu ama ben oyalandım malum çocuklar farza durayım Cemaatle dedim işte yaptıran Allah 
Onlar Sünnet'i kıldı ben nasılsa Aklım alındı emin olamadım bir an bir adama doğru Yürüdüm Belediye işçisi gibi giyinmişti cemaat içinde ... Aslında başka bir amcaya Yürüdüm ama nasıl olduysa ona döndüm bir anda ve dedim ki Allah kabul etsin farzamı yoksa Sünnet'e mi duracaksınız? 
O da Sünnet'i kıldık evlat farza Yetiş yukarıda hanım cemaat var dedi ama çok entel be kibardı... 

aynen böyle adamın yüzü öyle mübarekti ki ay suratlı derler ya o orta cüssede yalnız yüzü ay gibiydi ve gözleri ne bana bakıyordu ne bakmıyordu ... Ya Allah kalbinize manayı versin ki o avam suratı değildi... Bundan evvelde ben kendime şöyle dua ediyordum Allah yüzüme baksın 
Hakikaten anladım ki bir kişinin yüzüne Allah bakarsa o yüz başka katlarda isim sahibi olur... 
....
Ve ben Hilmi Kutlubay Hz araştırıyordum dün geceden beri bu sabah yüzüne baktım başka sitede ve o... 
....
"InsAN kimi severse artık onunla beraberdir" ve "nasıl öldüyseniz öyle HAŞR olacaksınız" 
Kul aciz ve biçareliğini tasdik ederek, samimiyet ile ihlas yasası gereği tek ve yek çare olAN Allah' a sığınır! 
Yüce Allah' ta kainatta bütünlük esas olduğundan, evliya ve dostlarına kendisine sığınan kimseyi VELİ tayin eder! 
Bakışı ve anlayışı kör kimse görmese bile bu zatlar yüce Allah'ımızın yardımıyla gelir ve gerekeni yaparlar! 

Öyle ki 40' lar kadın ve erkek 40 kişidirler ve her zamanda bulunur :)
Ve Allah ne zaman yeryüzüne sıkıntı indirecek olsa onların hürmetine yok sayar hadsizliğimizi...
Bu kimseler Arslan yavrusu gibidir kim, ne zaman onlar haksızlık etmeye kalksa velisi olan Arslan Tarafından parçalanırlar! Hani Aslan olAN Ali (ra) ve velisi olAN Allah gereği ;) bu kimseleri sürekli dönen FurkAN kılıcına benzetenlerde olur, sistemi bilmeyen haddi bilmeyen hadsiz kimseleri parçalayan ve böylece " başınıza ne geldiyse kendi ellerinizle işlediklerinizden geldi" tecelli eder! 

Kişinin aliyy ve yüce boyutu ustaca avam boyutunu şifalandırmış olur vesselam :)

Birde 40'lar, 3' ler ve 7' ler dışında nice efendiler vardır ki, " siz onları ölü sanırsınız ama Allah yolunda ölen ölü değildir" ayetine mazhardırlar! 
Bizler ise bu ayeti yalnızca vatan için ölen şehit kimselere atfederiz! 
Oysa vatan ve şehitlikten maksat kişinin; Rabbi hassına bakan alemini ve şahidliğini sembol ettiğinden böylece en güzel örnek Allah dostlarıdır! 
Ve en doğrusunu Allah bilir ancak,
bu kimseler vefat ettikten 40 gün sonra bedenleri yeniden ruhları ile beraber göreve ve hidayet erliğine devam ederler... 
Ancak insanların çoğu bunu bilmezler! 
Zaten ölen hayvan idir ( EŞya), aşıklar ölmez!

Ey Yüce HÜVE'm...
Efendimiz Muhammet Ahmed ( sav) dua ettiği gibi senden niyaz ediyorum;
Bizlere Batılı batıl göster ve uzaklaştır!
Hak olanı ise hak göster ve yakınlaştır! 
Böylece Eşyanın hakikatini görmeyi nasip eyle 
Amin
Tülay Kadı Hortum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder