27 Ekim 2015 Salı

HAZRETİ ALİ' NİN MEKTUBU


Ben o esrar-ı İlahiye vakıf şahsım ki ,gaybın anahtarları hz.Muhammedden sonra benden gayrısında mevcut değildir.Ben gizli ilimlerin hepsini bilen lahuti bir hazineyim.Suhufu ulada(şanlı sayfalarda)yazılı zülkarneyn benim.

Ben o hakikatin neticesiyim ki Davud'un oğlu Süleymanın mührü benim yanımdadır.
Ben peygamberlerin hüccetiyim.Ben o kimseyim ki halayıkın hesabı zamanında onların halleri ile hallenirim.Levh-i Mahfuz benim.Resulü Ekrem onun için benim hakkımda şöyle buyurdu idi:"Ya Ali ,yol geçit yer,güzergah senin yolundur.Durak yeri de senin işgal ettiğin yerdir"


Ben o Ademim ki benden evvel gelmiş ve geçmiş olanların kitaplarının son bilgiciyim ve o kitaplar benim yanımdadır..Ben birinci Nuhum.Ben Nuh'un gemisiyim.Kim ki ona canını teslim etti,yani bindi o kimse selamet katına erişti.Kim ki yüz çevirdi esfel safiline düştü ,helak oldu.Bulutları tahrik eden benim,şimşeklerden gürültü çıkaran yıldırımları indiren ırmakları akıtan benim.Gökleri yükselten,Eyyub'u ibtilaya düşüren ,şifasını veren benim.Ben o nurum ki Musa,hidayetini o nurdan aldı.Yunus'un yanında olan ve ona batmaktan necat veren benim.

Ben Allah indinde mutlak ve sözsüz masumum ve vahyullah benim.Dünyadaki dillerin hepsinini lügatları ile konuşan benim.Ben Allah'ın gayb hazinelerinin muhafızıyım.Göklerde ve yerlerde bulunanların hepsinin hüccetullahı benim,hazinelerinin muhafazıyım"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder