20 Ekim 2015 Salı

Gel

Söyle bana ey yar
Gönlüm niçin hicrandan ağlar
Bilmem neredir bana hakiki diyar
Gel ey yar ağlatma beni

Herkes bir yanda neşeyle gülerken
Bana hicran düştü bilmem neden
Niçin geldim bu diyara, nerden
Gel ey yar ağlatma beni

Bir tarafta senin hiçlik deryan
Bir tarafta dünya, o külliyyen mi yalan
Gönül dağlanır hep ayrılıktan
Gel ey yar ağlatma beni

Kimi zaman huysuzluk etsemde
Her daim gaflet içre gezsemde
Sen yer et şu divane gönülde
Gel ey yar ağlatma beni

Bilirim ikilik şirk koşmaktır sana
Ben şirkteyim galiba geldiğimden bu yana
İkilik ne dert, kurtulmak nasip mi bu cana
Gel ey yar ağlatma beni

Gizlenen sensin derler anlamam
Aşikar olan kim öyleyse, tastamam
Senden başka varlık var mı tanımam
Gel ey yar ağlatma beni

Derdi dünya nasıl da sıradanmış meğer
Aşk insana derdi derman eyler
Ben dediğim kimdir söyleyin erenler
Gel ey yar ağlatma beni

Ey divane gönül hicran senin neyine
İkilik şeytan sıfatı, terki ben etsene
Götür beni şu acaip insanı kamile
Gel ey yar ağlatma beni

Bakıyorum da ne de çok derdim var
O yüzden uzaktasın bana değil mi ey yar
Aslında sana yakındır tüm uzaklar
Gel ey yar ağlatma beni
20.10.2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder