KABETÜ'L-UŞŞAK BAŞED İN MEKAM
HER Kİ,NA-KES AMED İNCA ŞOD TEMAM.........
Bu makam Aşıkların Kabe'si oldu. Noksan gelen tamamlanır.
ALLAH İÇÜN ALLAH İLE ALLAH'A GİDERSİN ALLAH'TAN ALLAH İLE ALLAH'A GELİRSİN
Tabi ki cami ve mescitler için. Safların sıklaştırılmasına Efendimiz çok önem verirdi.”Şeytanların siyah ve küçük koyunlar gibi saf aralıklarına girdiklerini görüyorum”buyurmuştur. Corono virüs nedeniyle Camilere getirilen düzenlemelerde şeytan oldukça rahatlıktadır.