Yavuz Sultan Selim Mısır memlüklüleri üzerine yürürken Şamda bu zatı iki defa ziyaret etmişti. İlk ziyarette, padişaha hiçbir şey söylemedi, iltifat etmedi. Dostları ve arkadaşları bunun sebebini sorunca:"Bir padişahtır ki malum edinmedik nesne komamış, ben ona ne diyeyim?Allahu Tealanın kulusun. Ancak benim (mesuliyetim ve yüküm )yok ,senin var.
İkinci görüşmede padişaha şöyle demiştir:"Sen de benim gibi bu halkın yükünü yabana atmaktan sakın."
İkinci görüşmede padişaha şöyle demiştir:"Sen de benim gibi bu halkın yükünü yabana atmaktan sakın."