21 Mayıs 2022 Cumartesi

NECİB SULTAN'DAN/KİLİSE ZİYARETİ

 Necib Sultan'ımın sağlıkcı torunu Rüveyda anlattı."Yurt dışına gitmiştim.İtalya ve İspan'yaya .Oralarda gezdiğim yerler içinde Kilise ve katedraller de vardı.Ancak , buraları ziyaret hususun belki tepki alırım diye dedem'e bahsetmemeye karar verdim.Kendisini ziyarete gittiğimde yurt dışı gezim konusunda sorular sordu.Ziyaret ettiğim yerleri sordu.Ben de kilise ziyaretimi gizledim.Ama "Başka başka nerelere gittin?" diye ısrarla sorunca artık gizlemeyip söylemek zorunda kaldım.Dedem hiç tepki göstermedi aksine "Benim bir Dede olarak sizin elinizden tutup Antakya'daki Sen Piyer kilisesini gezdirmem gerekirdi.Sonra'da camiyi anlatmam gerekirdi.Ama bir Dede olarak ben bu görevimi yapamadım" deyince ben hem şaşırdım hem de rahatladım".  

Necib Sultanımla birlikte Antakyaya gittiğimizde iki defa Sen Piyer kilisesini ziyaret etmiştik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder