9 Aralık 2023 Cumartesi

MUSİBETE RIZA BELAYI DEFDİR

 Hatay Dörtyol da bulunan Yaşar Arslan isimli bir kardeşimiz anlattı."Yatsı namazını camide kılmıştım dışarı çıktığımda ayakkabımın yerinde olmadığını farkettim.Mecburen orada bulunan bir terlik yahut takunyayı giydim, eve doğru gitmekte iken Loş bir köşede iri yarı izbandut kılıklı birisi karşıma çıktı.Adamın uyuşturu kullandığı muhtemeldi.Bana sert bir şekilde "Bir çorba parası ver" diye sert bir şekilde söyledi.Benimde üzerimde her zaman bir çorba parası kadar para olur idi.hemen çıkarttım uzattım.Adam aldı.Parayı begenmedi "Bu kadar mı?" diye bağırdı.O esnada Allah aklıma getirdi ki adama "Ayağıma baksana" diye çıkıştım.adam baktı ayakta terlik yahut takunyayı görünce  fakir muhtaç birisi olduğumu sandı ve "Kusura bakma" dedi.geçtim gittim.

Eğer ayağımda bir ayakkabı olsa idi adam sanırım mazeret falan dinlemeyecek belki de bıçağı saplayacaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder