17 Ekim 2023 Salı

ya kahhar israil =abd

""çocuklarını değerli bir mücevher gibi yetiştiren ve tüm dünyanın kalite onlardır ""dediği kişiler ile ,""çocuklarını sadece düşmana atılacak birer taş olarak doğmadan öldüren ve onları kalitesizlikle en baştan dünyanın gözünde değersiz kılan kişilere"" yani iki kardeş aile ve komşudaki farklara ve kendimiz hangisindeniz ona bakıyoruz...
eweet halkların neden çocuk yaptığı ve çocuklarını nasıl yetiştirip tekamül ettirdikleri tefekkür sanatı felsefesine dalıyoruz..
mesela ben ,o esnada ülkemizdeki basılmış hemen her kadim masal kitabını okuyarak büyüdüm ve aşırı hayalperesttim ve kitaplar rüyama dizi film gibi girer,ben çok etkilenirdim ve sonunda YOLDA KALANLARA REHBER- TAMİR SERVİSİ -KADİM MASALLARI BU DEVRE HATIRLATAN BİRİ OLDUM VE AYRICA RUHUNA KENDİ MASALINI YAZANIM..ve yaptığım bu işte, kendi çapımda tulum çıkarttım ...o yüzden de yeni yapacaklarımda daha derin yollar açmaya ve daha yüksek yollara yeni nesilleri heveskar edebileceğime inanıyorum..ayrıca ben çocukluğumdan beri filistinlilerin tarafını tutardım..o zaman yaser arafat vardı ve bende onun gibi siyah beyaz poşu takar ve öyle gezerdim..yaşım 16-17 idi ..benden başka tek bir kişi o siyah beyaz poşudan takmazdı..sonra bir gün sultan ahmette kürt pkk toplantısı ve polisleri gördüm..kürt erkeklerin kafasında da aynı benim kafamdaki filistinli poşudan vardı..nasıl kaçmıştım korkudan anlatamam 🙂..ve sonra ben tişörtlerime ve kotuma filistin toprak günü yazar-çizer ve yazılar yazar öyle gezerdim ..sonra birgün ,gazetede okudum ve resimlerini gördüm ki yaser arafat ve israilli yöneticiler ve amerikan liderler-avrupalı liderler ve holywood ünlüleri vs bir adada lüx bir otel sarayda yiyor içiyor ve el ele gülüyorlar..yaser arafat ideam paramparça oldu ve ondan ve bu tarz her siyasi toplantıdan iğrenmeyi öğrendim..hiç birine güvenmemeyi de o zaman öğrendim..ve kıbrısta makariosun sarayı ve bahçe havuzu hatıralarını dinlemiştik bir zamanlar..yine siyasilerin gizli toplantıları ve havuzda çimen holywood yıldızcıkları ve içkili partyler... ne zaman dünya liderlerini bir ülkede -bir saray veya halktan soyutlanmış ve holywood ünlüleri ile birlikte içip yer ve birlikte resimler çektirirlerken medyada görsem her zaman bu yaser arafatlı iğrenç sahneyi hatırlarım..
ve çocuk meselesinde de önce tabiiki kendimden başlamalıyım..çocuklarım yokken bir hayalim vardı..iki çocukum olmalı..biri yeryüzü bilimcisi ve biri gökyüzü bilimcisi olmalı ve bunlar senede bir bir araya gelmeli ve kuran-ı kerimde bu yeni bulunan her keşfi bulmalı ve o konuyu açıp kaydetmeli 🙂....malesef çocuklarım bizim ferasetsizliğimiz yüzümüzden yeni nesillerin hemen hepsi gibi dinden imandan soğudular ..suçlu biziz,onları suçlayamam ama aynı zamanda bunun özel bir şans buluyorum..bir gün islam olacaklarsa kendi bildikleri ile yani araştıra araştıra ey iman edeneler iman ediniz makamında olacaklar inşallah ve amiin 🙂... ..ve allah bana bu masalcılık araştırmacılığında öyle kapılar ve anlamar lütfetti ki ,çocuklarımla değil,bu niyet ettiğim -iman ettiğim anlamı bana açtı çok şükür..belki ailemi ve maddiyatımı ve hayatımı elimden aldı ama banada çok nadir kula nasip olan özel anlamları anlama kabiliyetinin onların yerine verdi.... 3 çocuğum var... içlerinden biri belki ileride-kesin ben öldükten çok sonra 🙂 bu şeyleri daha ileriye merak edip taşımak isteyebilir..ama benim sahamda yapamayacakları kadar çok ileri gittiğimden ,hemen tüm yakınlarım gibi onlarda benden bu anlamda mecburen çok nefret edecekler 🙂..bilmek iğrenç bir şey biliyor musunuz ?..cahillik bazen büyük. nimet ve huzur..çocuklarımın bu konularda benden farklı bir yoldan anlama bağlanarak ve kendi çağlarına uyumlanarak bu işlere bağlanması onların beni de bir şekilde geçmesine neden olur ,anne sözünü dinleyin ,ben ölünce nasılsa okursunuz 🙂..
ha bu arada... ben nasıl öğreten bir anneydim basitçe kendi yöntemimi anlatayım..mesela o devir mc donats diye meşhur bir hamburgerci vardı ülkemizde ve nerdeyse tüm anneler çocuklarını yemek yedirmeye oraya götürürdü ,böyle manyakça bir sapkınlık özentisi vardı.. ben o hamburgerciye çocuklarımı yemeğe götürmezdim =çünkü paramız yoktu :)=olsa da ben o hamburgecilere her zaman karşıydım bugün daha karşıyım ..yap köfteni,temiz temiz evinde ye...yanii..anne sözü dinle 🙂 ..ama o hafta getirdiği oyuncakları muhakkak satın alırdım..çünkü o devir hangi çocuk filmi sinemaya gelirse ,o filmin oyuncakları da menü ile satılırdı ve aynı zamanda o filmin oyuncak karakterli kitapları da satılmaya başlanırdı..işte biz sadece oyuncakları alır, filmi çocuklara izletir ve kitabını alırdık..bu üçleme benim için çok önemlidir..yani önce kitabını okuduğun bir şeyin rüyası olan hayali bir filmi seyredebiliyor ve akabinde de onu perdeden indirip, maddesini elinde tutuyorsun...yani yaratım sanatları gibi..her zaman her tür malzeme ile tüm ev batıp çıkana dek faaliyet özgürlüğü olan bir evden ve elimde avucumda ne varsadan başka çocuklarıma manen bir şeyde verdiğimi zan etmiyorum..ama şu an üç çocuğumun üçüde ,hayallerini her tür beceri ile maddeye kendi çapları kadar dökebilecek kadar değişik mesleklerde ve doğa da hayatta kalma ve sporlarında çok şükür becerililer..ilerisi ne getirir allah kerim..ve eskiden pek çok beklentilerim olan çocuklarımdan, artık bir beklentim ve ümidim pek yok..bu devir çok acaip..bende herkes gibi hayatta kalırsam tek başıma nasıl başımın çaresine bakabilmeliyim ve kimseye eziyet etmeden nasıl yaşlanabilirim tefekkürlerimde bildiğiniz gibi boğuluyorum ..hatta kendime anlaşabileceğim kişilerle bir köy kurma planım var ..inşallah onu hayata geçirebilirim..
evet ...benimki bitti..bu arada siz kendinizinkini kendinizle yapın..
şimdi konuya gelelim..
önce israiloğullarının nasıl çocuk yetiştirdiğine bakacağız..

israil adlı hazar denizi türk yahudileri dünyayı da yöneten şirketlerin sahipleridir malum..bu insanlar geleneklerine ve ailelerine taparcasına çok bağlıdırlar..yahudilerin girdikleri. hemen her ülkede yaşadıkları soykırım ve göçlerle verdikleri kayıplar ,onları geleceğe taşıyacak çocukları hakkında keskin kararlar alamlarına neden olmuş..YAHUDİLER ÇOCUKLARINI CANLI BİRER AHİT SANDIĞINA ÇEVİRMEYE KARAR VERİYORLAR..öyleki bu ayaklı dünya vatandaşı insan mükemmel olsun ve alabildiği kadar değişik ülkeden vatandaşlık ve pasaport ve kimlik alabilsin ve tabii doğal olarak öğrenebildiği. kadar çok lisan öğrenebilmesi içinde her ülkede belli sürelerle- dolaşa dolaşaya yaşasın ve bu esnada her yer hakkında her şeyide adı gibi bilir olsun..ve bu çocuklar asla bedenen kolay kolay amelelik işi yapmasın ....meslekleri öğreniyor ama yapmıyorlar fakat her işi biliyorlar...çünkü onlara göre onlar ,dünyadaki en değerli tanrının sevgilisi ve vaad ettiği -dünya hakimi olan insanlar..bu insanlar daima en yüksek statüdeki işlerle iştigal ederler..genelde hemen çoğu kültür-sanatın değişik kollarındadır..zaten araştırırsanız hemen hepsinin birbirleri ile akraba olduğunuda öğrenirsiniz..dolayısı ile den o konudaki en pahalı ve en usta öğreticilerde kendileridir ve bu işte kendileride en pahalı ve usta öğreticilerden ders görürler ve bu konuda asla paralarına acımazlarmış.. dünya ile iletişimde ve vitrinde -sahnede ve dünya ile siyasi bağlantıda ve ceolukta hemen kim varsa genelde onlar bunlardır..yani sen ben eğer bu yahudilerle akraba değilsek, ölsek gebersek ve istediğin diploman olsun asla onların çocukları gibi en tepelere oynayamaz ve o yerlere asla gelemezsin bunu zaten ahmak değilsen artık öğrenmişsindir... müzik aleti öğreneceklerse mesela keman gibi yanlarında kolay taşınabilecek aletler tercihleri olurmuş..genelde ses ile icra daha önemli imiş..bilim -matematik -kimya ve bu tarz hazinesi beyninde olan tedrisatlar onlar için geçerli akçe imiş....yani herhangi bir sürgün veya kaçışta KENDİSİ HAZİNE SANDIĞI OLAN KENDİSİNİ KAÇIRMASI DAHA KOLAY OLDUĞU İÇİN..bu insanları medya da yaygın olarak bilirsiniz..ve derler ki yahudiler ,bizim bir tanemizin böyle komplike yüksek kalitede dünya vatandaşı olarak yetişmesi için harcanan para ,emek ve zaman, o çocukları çok kıymetli kılar..yani bizim birimizin ölmesi demek ,siz müslümanların 1000 kişinin ölmesinden daha önemlidir..ve bunun bedeli ağırdır..
o yüzden bizde her çocuk kız ve erkek kanunen askeri eğitimden geçer ve arada bir yeni silahları tanıma ve kullanma ve askeri savaşa tatbikat eğitimlerinden de geçirilir ..her birimiz hem rabi - yahudi haham olacak kadar tevrat ve yahudilik dinine haiz yetiştiriliz ve belli dönemler sinogoglarda çalışmakla yükümlüyüz..cemaat ve birlikte yapılan ritüeller çok önemlidir ve değerlidir..aileler ve herkes birbirini tanımakla yükümlüdür..birimize bir şey olsa, herkesin haberi olur ve ona yardım edilmek zorundadır..cahillik tahammül edemediğimiz bir şeydir..okuyabildiğimiz kadar çok okur ve pek çok sahada alabildiğimiz kadar sertifika -diploma yetki alırız, hatta bunları ülkeden ülkeye giderken valizle taşıyanlarımıza bile vardır 🙂..her ülkenin başındaki siyasi yönetimle aramız iyidir ve diğerleri ile de ne olur olmaz diye bağlarımız sıkıdır..daima tetikte ve dikkatliyizdir..biz dışarıya karşı hep sade ve gösterişsizizdir..fakir gibi görünürüz ve asla zenginliklerimizi bizden olmayanlara göstermeyiz..mesela sinagoglarımızın binası asla değerli değildir..bizde mihrab değerlidir ve bir sorun olunca taşınabilir mihrabı alır gideriz ve dilediğimiz yere koyunca bizim sinagogumuz orasıdır..bizim için maddi şeylerin kolay taşınabilir olması önemlidir..
not: bu bilgileri ben kendim söylemedim..bu bilgileri seneler evvel katıldığım istanbul -galatadaki günübirlik bir yahudi gezisinde meşhur bir yahudi rabi gazetecisinden dinleyerek öğrendim.. adamlar osmanlıyı osmanlı yapan ve ülkemizde değer ve bilgi ne varsa her şeyi türklere kendilerinin öğrettiğine inanıp anlatıyor ve tüm anadolu ayrıca türklerden evvel kendilerine ait kabul ediyorlar..ve bunu biz türk tebalarına hala gurula parasını alıp anlatıyorlar 🙂
son bölümüde ,sinegogdaki patlamada ölen bir iki yahudi nin kıymeti ve bizim onlarla aramızdaki kalite farkı olarak kendisinden dinlemiştim ve o konuda haklı idi..ve o gezinin sonunda biz beyoğlunda yaşayan en yaşlı bir yahudi ressamın evine götürülmüştük..o ressamın yatağının kenarında hayatı belirleyen 10 kadar söz vardı ve birini asla unutmuyorum...PARA İLE YAPTIRABİLECEĞİN BİR İŞ VARSA SAKIN SEN YAPMA VE VAKTİNİ O İŞE ZAYİ ETME..BIRAK BAŞKASI YAPSIN VE PARASINI VER..SEN HAYATI YAŞAMAYA BAK..
VE FİLİSTİN liler nasıl çocuk yapıp yetiştiriyor ve çocuktan amaçları nedir bakıyoruz..senelerdir biliriz ki FİLİSTİN-İSRAİL ÇATIŞMASI GÜÇ ORANTISIZDIR..ve filistinliler gibi tevratta dahi haşin ve çok sert -çetin olarak anılan bir millet nasıl oluyor da yaser arafat gibi bir adam tarafından pasifize edilerek ,""İSRAİLLİLER SENİ KURŞUNLA VURSA DA SEN ONLARA TAŞ AT VE SANA TOKAT VURANA DİĞER YANAĞINI ÇEVİR HALE ASİMİLE ETTİRİLİYOR ""BAKMAK LAZIM..filistinliler o YASER ARAFAT devrinden beri israillilere taş atsın ve taş atarken ölsün ve BEDAVAYA SİLAH İNSAN OLSUN diye çocuk doğurmaya kendilerini NEDENSE ADADILAR ve kamplara hapsedilerek GİDEREK sadece yabancı ülkelerden gelen yardımlarla yaşar hale ATILLAŞTIRILDILAR..
EĞER FİLİSTİNLİLERİN ERKEKLERİ ERKEK OLSAYDI ,İSRAİL HİÇ BİR ZAMAN ONLARA KENDİ VATANLARINDA BU İĞRENÇLİKLERİ YAPAMAZDI..filistinliler kendi aralarında tevhid olsaydılar-müslüman idrakinde olsaydılar israil önlerinde diz çökmek zorunda kalırdı...hatta biz hakiki islam olabilseydik,müslümanların önünde tüm diğer dinler ve ülkeler diz çözer ve hayran hayran bizleri izlerlerdi..
ve filistinliler, ölsünler diye yapıp doğurdukları ve başka ülkelerden gelen acil yardım paraları ve gıda ile hayatta kalan çocuklarının zaten okuması-yemeği-kıyafeti ve özgürlükleri hiç düşünmediler ki ,çocuklarının ölmesi onlara bir şey ifade etsin...birer taşları eksiliyor o kadar ...çocuğuna, karısına ,ailesine yatırım yapan filistin erkekleri var mı ki ve varsa kaç tane ?.....yani tevratta ki o kadim filistinliler yok artık...yaser arafatla başlatılan pasif direnişle köleleştirilmiş ezik ve artık tahammülsüzlükten toplu intihar eylemine geçen bir halk var... ..ve....filistinli ana babalar, zalimce- sadece kadim putperest devirlerindeki tanrıları olan BAALL -EL E SUNDUKLARI KURBAN ÇOCUKLARIN GELENEĞİNİ bugün islam adı altında hala sürdürdüklerine uyanmalılar..bundan allah razı olamaz..o çocuklar onlara göre şehit..ama aslında onlar ,israile taş atarak ölsünler diye sadece İNSAN SİLAHI OLARAK YAPILMIŞ ÇOCUKLAR MAALESEF..çocuklarına zerre değer verselerdi o babalar -o erkekler -o atalar ,önce kendilerine daha özgür bir hayat ve o hayatı yaşayacakları bir yuva ve bir iş sağlamadan asla çocuk yapmazlardı...müslümanların ne yazık ki böyle bir aileye ve çocuğa karşı merhametsizlikleri var...kendilerini değerli görmediklerinden ,karılarına ve çocuklarına ve dolayısı ile ailelerine karşı değersizlikleri var...bizimde bildiğimiz gibi hep başkalarına ,özellikle batılı hayatlara sapkınlık dercesinde seyir ve özentimiz var..ama ne yazık ki ,kendi ailelerimizi ve çocuklarımızı onların eğitim-öğretim ve mesleklerde yüksek kabiliyet olarak kullanma ve yüksek kalite standartında insan çıkartma meziyetimiz yok..KENDİMİZE YATIRIM YAPMIYORUZ.. METRESLERİMİZE,ETRAF NE DERCİLERE GÖSTERİŞE ,HARAM HER İŞE PARA VE MAL İLE YATIRIM YAPIYOR AMA ASLA EŞLERİMİZE VE ÇOCUKLARIMIZA YANİ AİLEYE YATIRIM YAPAMIYORUZ ..GELİŞEMİYORUZ VE GELİŞENİ YOK EDİYORUZ..bunun sebebi ise bizlerin aşırı kıskanç ve çok zalim haris yaratıklar oluşumuzda..biz içimizden kimsenin kolay kolay başarılı olmasını çekemez ve hemen alaşağı ederiz..ama batılılar ve özellikle israil cemaati içlerindeki her bireyi hak etsin etmesin,dünya vitrinine karşı en ulaşılmaz kişi gibi parlatabilir ve biz onlara paraları da ,iltifatlarıda, tüm yetkileride ayıla bayıla basıp verebiliriz..
yanii filistinliler hep dedikleri ve niyetleri gibi ; israillilere taş atarak ölsün diye doğurdukları mini mini çocuklar bugün, YARATICILARINA o niyetle edilen duaları kabul edilerek ölüyorlar..ve hatta artık o tutsak kaldıkları kamplarda bir son olmasına yol açacak ve özgürlüklerini sağlayacak olan FİLİSTİNLİLERİN TOPLU İNTİHARI = yani İSRAİL KATLİAMINI YAŞAYACAKLAR VE DÜNYA SUSARAK SEYREDECEK..KİMSE UTANMAYACAK..AMA SONRA BİR ŞEY KIRILACAK ...VE ABD de İSRAİLDE dünyanın gözünde pis bir böcek kadar değersiz sayılacaklar .. insanlar batılılar kendilerinden iğrenecekler...ve o zaman filistinlilerin kendilerini kurban etmelerinin sunusu kabul oldu diye bizde anlayacağız..gidişat böyle görünüyor.. abd ve israil ve filistin kana doyacak ve sonra bu defa onlar susacaklar ve diğer halklar konuşup,İLK DEFA MÜSLÜMANLAR AKILLANIP BİR OLUP-TEVHİDİ ANLAYACAKLAR VE İNSAN A YATIRIMA DEĞER VERECEKLER..
ve tevratta da kayıtlı ki,filistin-kenanın esas sahibi bu haşin ve sert millet topraklarını terk etmeyecek ve orada ölecek..tüm dünya şimdiye dek susarak seyretti..bizim ülkemizdeki düşünür-gazeteci-sanatçıların vb. en tepedekilerin hemen hepsi zaten bir şey diyemez haklılar çünkü geneli o aileden ..onların soyundan gelmeyenlerde ,filistinlileri arap ve müslüman zan etmek ahmaklığı kini yüzünden susuyor ki, filistinliler arap değil bu arada .. suriyelilerin beyaz arap olması kırımlı baybarsın oraya gidişiyle türklerle karışan araplar sayesinde oluşan bir melez halk..kürtlerin de ,lazlarında melezleri yok mu ?..kim saf ırk ki?..var mı öyle üstün ve saf bir ırk ..hem olsa ne ? ..ve ....belli işi ve makamı olan mecbur susacak.. çünkü hemen tüm büyük şirketler yahudi ailelerin elinde , bir şey dese ve taraf belirtse işinden ve şöhretinden olacak...o yüzden. bu çirkin susuş ve iğrenç susuşa ekmek parası yüzünden bizde susmak zorundayız değil mi?...okullar ellerinde,kariyerler ellerinde,şan şöhret,makamlar ,para ve güç ellerinde köleler susmasında ne yapsınlar değil mi?…
biz filistinlilere olduğu gibi israil gibi bir gücün karşısında hep ezilir ve susarız...ve bizler bir futbolcuya servetler ödeyebiliriz ....medyatik sahte yüzlerin beş para etmez hayatlarına ve elden ele geçirecekleri sevgililerine tüm kalbimiz ve ruhumuzla bağlanır ve kalite-değeri sadece bu vitrinler zan edebiliriz.. biz kalitenin ve gücün insan ergitilmek olduğunu ne yazık ki hala atalarımızdan devr alıp -öğrenemedik..insan a değer vermeyen ezik kalitesiz toplumlar ; daima israiliyatın bugün olduğu gibi yarında kölesi olduklarını kafalarına vura vura ve her hakareti yuta yuta ve zulümlerini sineye çeke çeke bir şekilde bir gün öğrenecekler..İNSAN A YATIRIM YAPANLARLA , İNSANINA DEĞER VERMEYENLERİN ARASINDAKİ FARK BU!! ülkesinde yatırım yapmayan ve ülkesinde kendi halkıyla üretim yapmayanların kaderi bu esaret... kendi ülke vatandaşının eğitim ve öğretimini kendi halkından olanların inancı ve değerleri ile yapamayan manda ülkelerin sonu bu.. çocuklarını ömür boyu öğrenci yaptıran ve bir meslek öğrenemeden ve evlenemeden hayattan atılaştıran akademik ambargonun bedeli bu... kalitesiz insan ...kendi benliğinden uzak, özendirilmiş - başka benlikler olmaya adanıp ziyan edilmiş nesiller....
işte bizim yetiştirdiğimiz nesiller de böyle ..
bende böyleyim işte..allah benide böyle yaratmış ..yanlız ve ıssız ama dümdüz odun kıvamında..ve aynı zamanda içinde ateş yanan çift ağızlı kılıç anlamında ..
**
arap ve müslüman takıntılı iğrenç halkımızdan olan kişiler için özel açıklama ...hemde wikipedia dan : Filistinlilerin atası kimdir?
Antik Filistinliler - Vikipedi
Antik Filistinliler ya da Filistler (Asurca: Palastu veya Pilistu, İbranice: פְּלִשְׁתִּים - pelištīm), MÖ 12. yüzyılda, İsrailoğulları ile yaklaşık olarak aynı dönemde Filistin'e yerleşmiş ve bölgeye bugünkü ismini vermiş olan Ege kökenli halk. Kitabı Mukaddes'e göre Kaftor'dan (muhtemelen Girit) gelmişlerdir.
nur cihan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder