18 Ekim 2023 Çarşamba

METLİ DEDE'NİN SES KAYDI


 Metli Dede bloğuna ve youtube'a Metli Dede'nin ses kaydını , bu bloğun oluşmasında emeği geçen NURCİHAN  hanım kaydını yapacaktır.Hazretin bu ses kaydı, muhtemelen 1960 lı yıllarda makaralı teyp ile Bugün Ankara'da yaşan ,Metli Sultan'dan yetişen Hidayet Amca'dan temin edilmiştir.Kendisine uzun ömür ve sıhhat diler, sesi bizlere ulaştıran Hidayet amcanın halifesi Mehmet Yıldırım kardeşimize teşekkür ederiz
****


YETENEK AVCIMIZLA TANIŞIYORUZ çok ilginç bir durum oldu..beni yazı yazma kabiliyetimin açılış izni için evvel zamanımca nedenini bilmediğim konya da meftun MEHMET FİKRİ METLİ DEDE YE SELAMLA YOLLANIŞ TARİHİM 2007 den beri çok sene geçmiş..onun ismini ve evinde 3 metrekarelik bir oda dolaba insanlardan dilediklerini sokup çıkarttınca bunlardan kayıtlı 700 e yakın kişinin irticalen şiir okuduğunu ve yazdığı,daha çok gazeteci tarzı kişi çıktığını söylemişlerdi..ben irticalen şiir okuyanına şahit oldum..hiç kesintisiz çooook uzun bir şiiri okuyan yaşlı hanımın metli dededen icazetli olduğunu hissetmiştim ve gerçekten de şiirin sonunda onun adını anmıştı o kişi...


metli yeni devremizde sesi ile de hayatımıza girmiş oldu..emeği geçen herkese teşekkürler..metli dede hz ni ilk internette yazan ve dağılmış öğrencilerini birbirlerine bağlamaya vesile olan kişi kabul edildiğimden ,bu güzel ses kaydınıda yine sanala ilk benim kaydetmemi istediler..bende bu güzel lütufa şükranla yeniden merhaba diyorum..

metli dede nin kerameti KİŞİLERDEKİ ESMA KABİLİYETLERİNİ AÇIĞA ÇIKARTMASI İÇİN İZİNLİ OLMASI ....İNANIYORUM Kİ, KÜREVİLERİN KABİLİYETLERİ İÇİNDE DEVREYE GİRECEKTİR Kİ BÖYLE BİR UYANIŞ VE ARAMIZA BU ZAMANA UYGUN YENİDEN DÖNÜŞ VUKU BULDU..

kendi ruhunu ruhumla selamlıyorum..
nur cihan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder