KABETÜ'L-UŞŞAK BAŞED İN MEKAM
HER Kİ,NA-KES AMED İNCA ŞOD TEMAM.........
Bu makam Aşıkların Kabe'si oldu. Noksan gelen tamamlanır.
ALLAH İÇÜN ALLAH İLE ALLAH'A GİDERSİN
ALLAH'TAN ALLAH İLE ALLAH'A GELİRSİN
19 Ocak 2016 Salı
PEYGAMBER VE VELİLER NİÇİN GELDİLER
Çünkü insanlarda gizli olan Hakk'ın sedasız,harfsiz vahyini işitebilselerdi bu alemi surette kelimeye,sese,harf ve yazıya hacet kalmazdı.Herkes gizli olan bu ilahi tebliği işitemediği için araya ,bunu işitmeğe müstaid olan enbiye ve evliya vasıta olarak gelmiştir.Evliyanın varlık nedeni Kesafeti vücudiyeleri nedeniyle ,Hak'dan uzak düşen müminleri Hakk'a rabt etmektir.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder