KABETÜ'L-UŞŞAK BAŞED İN MEKAM
HER Kİ,NA-KES AMED İNCA ŞOD TEMAM.........
Bu makam Aşıkların Kabe'si oldu. Noksan gelen tamamlanır.
ALLAH İÇÜN ALLAH İLE ALLAH'A GİDERSİN ALLAH'TAN ALLAH İLE ALLAH'A GELİRSİN
EFENDİMİZİN VELAYETİ,NÜBÜVVETİNDEN NEDEN EFDALDİR?
Bunun sır ve hikmeti,velayetlerinde Hak ile kendi arasında ne melek-i mukarreb ve ne de nebiyyi mürsel girmemesidir.Fakat nübüvvette araya melek-i mukarreb girer,
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder