KABETÜ'L-UŞŞAK BAŞED İN MEKAM
HER Kİ,NA-KES AMED İNCA ŞOD TEMAM.........
Bu makam Aşıkların Kabe'si oldu. Noksan gelen tamamlanır.
ALLAH İÇÜN ALLAH İLE ALLAH'A GİDERSİN
ALLAH'TAN ALLAH İLE ALLAH'A GELİRSİN
19 Ocak 2016 Salı
İSPANYA'YI NİÇİN SEVERİZ?
Arda Turan,Barsonela'da futbol oynadığı için değil elbet.İber yarım adası,Tarık bin Ziyad tarafından 711 yılında fethedilmesinden itibaren başlayan Endülüs Emevi devleti 1031 yılında yıkılmış olsa da tarih sahnesinden silinmemiş ve kurulan EMİRLİKLER vasıtasıyla varlığını 1200 lü yılların sonuna kadar devam ettirdiğinden bu iklimde yetişen Tasavvuf büyükleri,Anadolu tasavvufuna rehber olmuştur.Bugün isimleri farklıda olsa İşbiliyye,Merakeş,Malaga,Kurtuba,Gıranata ilim ve irfan dünyamızda hep bizim şehirlerimiz olarak gönüllerimize sevimli gelecektir.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder