KABETÜ'L-UŞŞAK BAŞED İN MEKAM
HER Kİ,NA-KES AMED İNCA ŞOD TEMAM.........
Bu makam Aşıkların Kabe'si oldu. Noksan gelen tamamlanır.
ALLAH İÇÜN ALLAH İLE ALLAH'A GİDERSİN
ALLAH'TAN ALLAH İLE ALLAH'A GELİRSİN
18 Nisan 2016 Pazartesi
MAŞUK ARAR MI?
Arar imiş.Eğitimini yükleneceği kişileri arar imiş.Çünkü,geleceğe aktarılmak ancak yetiştirdikleri insanlarla mümkün imiş.Bu tıpkı meyve ve sesze üretimi yapan kişilerin,ürettiklerinden tohum yahut aşı gözü alarak seneye o tohumları tekrar toprağa ekip yeni fide veya fidan üretmesi işlemi olup geleceğe bu şekilde yatırım yaparak görevini başarı ile tamamlamak gibi imiş.İnsanı Kamil,teke tek yetiştirirmiş.Hizmet ettiği dükkana sayısız insan gelir ve gider ama yetiştirdikleri içinde ehil olanlara bu görevi devr ederek bu alemden çekilirmiş.Kendisine emanet edilen ruhların cesetlerini ararlar ve bulduklarında kendilerini hissettirirlermiş.Zahirde işler tersine tahakkuk ettiğinden,biz insanı Kamil arayışı içinde olduğumuzu sanırız.Halbuki İnsan-ı Kamil biz acizleri aramaktadır .Beden hekimleri,hastalığı renkten ,nabızdan ve idrardan,kah tahlilinden anlarsa,Gönül gözü açık olanlar yüzünün ve gözünün renginden senin dinini,inancını anlar.Dininin halini,sevgini,kini renginden anlar,fakat gizler,söylemez,seni rezil etmez.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder