18 Nisan 2016 Pazartesi

GÖNÜL SAHİBİNİ BULMAK

Seyahat bir rehberi bulmakla başlar.O rehber olmaksızın yapılacak çaba ve gayretler çoğunlukla ziyan ve hüsranla sonuçlanır.Nihayetinde bir ömür biter de teessür ve hasret baki kalır.Bir gönül sahibini bulmak elzemdir.Çünkü bu yolda GÖNÜLDEN GÖNÜLE girmekle geçmişe gitmek mümkün  olur yahut geleceğe aktarılmayı hak edersin.Aksi halde unutulmuş,nefisleri kendilerine unutturulmuş olursun.Gönül sahibine ulaşmak İRADİMİDİR?yoksa Nasib meselesi midir?Hem iradidir?hem değildir ?İradidir ;çünkü,"İSTEYİN ,VEREYİM"diyen bir Rabbimiz var.Nasib meselesidir ;çünkü,acziyetini ifade edip,gözyaşı dökenlere yüz gösterirler.Bu yolda talep ve arayış gereklidir.Aslında ,arayanları o güzeller de aramaktadırlar.Hakkın feyiz sütü ile dolu olan memelerini emerek boşaltacak layık insanları aramaktadırlar rahatlamak için.Zira,bu dünya onlar için dar bir hapishanedir.Vücut hapishanesinden çıkmak isterler de Menivi göklerden emir verilir:Dur,daha işin bitmedi.Onlar,kurak topraklar için hayat veren yağmur bulutlarıdır.Bir beldenin Selamet direkleridir.Ya Rab !onlara ulaşmayı,mülaki olmayı,onlara hizmet etmeyi ve kadrü kıymetlerini fiziken bilmeyi nasip ve müyesser eyle.İnsanlık için o tertemizle kıyamete dek var eyle.Gönül sahibini bulma yöntemi:Bir Cuma gecesi saat 02 sonrasında kimseyi rahatsız etmeden  kalkılır ,abdest alınıp iki rekat namaz kılınır.Kafirun ve ıhlas sureleri okunarak bu yolda kiminle yürüneceği hususunda Hakk'dan işaret istenir. ve bu tekrar üç hafta üst üste yapılır.Rüya aleminde bir işaret gösterilmezse vaktin gelmediğine hükmedilerek altı ay sonra bu yöntem tekrar edilir.Çünkü askere gidecek bir delikanlının önce Askeri sınıfı bellirlenir.Karacı-Havacı-Denizci-Jandarma sınıfından hangisine mensupsa o eğitimin verileceği acemi birliklerine gönderilir.Zahir'den Batına gitmek mümkün imiş.ancak tefekkür edenlere bu yeter imiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder