KABETÜ'L-UŞŞAK BAŞED İN MEKAM
HER Kİ,NA-KES AMED İNCA ŞOD TEMAM.........
Bu makam Aşıkların Kabe'si oldu. Noksan gelen tamamlanır.
ALLAH İÇÜN ALLAH İLE ALLAH'A GİDERSİN
ALLAH'TAN ALLAH İLE ALLAH'A GELİRSİN
19 Nisan 2016 Salı
ETİN TERBİYESİ OLUR DA SESİN TERBİYESİ OLMAZMI
Eti terbiyeleme usulleri vardır.Yumuşak düşmesi için .Sarımsakla ve yoğurtla karıştırıp bir müddet bekletirler.Bu yöntemle et yumuşak bir konuma gelir.Etin terbiyesi olduğu gibi sesin de terbiyesi mevcuttur.Ancak bu terbiyenin yöntemi farklıdır.Nefsin sıfatlarından sıyrılarak ahlakını güzelleştirmiş kişilerin sesleride bu güzel ahlaktan nasip alarak terbiye edilmiş ve konuşmasıda güzelleşmiştir.Asabi mizaçlı,kavgacı,bencil,hırçın tiplerin sesi asla terbiyeye müsait değildir.Biyolojik olarak tetkik edilse sesin terbiyesi ile güzel ahlak arasında bir irtibatın bulunacağı keşfedilecektir.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder