KABETÜ'L-UŞŞAK BAŞED İN MEKAM
HER Kİ,NA-KES AMED İNCA ŞOD TEMAM.........
Bu makam Aşıkların Kabe'si oldu. Noksan gelen tamamlanır.
ALLAH İÇÜN ALLAH İLE ALLAH'A GİDERSİN
ALLAH'TAN ALLAH İLE ALLAH'A GELİRSİN
18 Nisan 2016 Pazartesi
HER ZAMAN B PLANI OLMAK
Tedbirli bir insan için zahiren " A ve B planına sahip olan " dır diye tarif yaparla.Bu tarif , arif için yanlıştır.Çünkü bizim tedbir olarak kurguladıklarımız ;hakikatta ,Batında olana denk gelirse işe yarar . ZAHİR VE BATIN ,Allah C.C 'ın isimleridir Ancak Zahir Müstakil gözükse de Batın'a tabidir.İnsan denilen varlıklarla eşyanın müstakil bir varlık addedilmesi problemlere yol açtığından insan Zahir'in gerekleri hususunda tedbirler,planlar,proğramlar geliştirir.A planının yanı sıra olumsuzluklara karşı B planını düşünür.Halbuki Tüm planların sahibine ram ve teslim olsa,yardımı ve neticeye varmayı ondan dilese,kendini aradan çıkartsa A ve B planı diye bir şeye ihtiyaç duymaz.Plan,dünyaya sahip olma eğiliminin uzantısıdır.Rızk takdir edildiği kadar olunca ve senin rızkın seni arar ise A ve B planına niçin ihtiyacımız olsun ki.Ya Müsebbibül Esbab ! Havvil halena ! (Ey sebeblerin yaratıcısı.Halimizi sen değiştir)
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder