Aşk ve debdebe birbirini iten iki zıt kutuptur.DEBDEBE ,ancak MAŞUK'a yakışır.Bir insan hem aşk ehli olduğunu ifade edecek hemde debdebe içinde yaşayacak.Bu ters bir haldir.Onun aşıklığı sahtedir.Körleri aldatmak için kurulmuş bir tuzaktır.Saltanat sahipleri ! Bu ülkenin Siyasileri !İslam'dan ve bu dinin bayraktarlığından bahsedenler !.İslam,sevmektir ve seven kişi ihtişam ve debdebeden uzak durur.Debdebe ve yüceliği isteyenler,aşk elbisesini geri versinler.Firavuna,şehirler,mal ,mülk ve ihtişamlı bir hayat gerek.Çünkü bu dünya hayatını tercih etmiştir.Hakk'ın kapısında bekçilik yapan bir uyuz köpek dünyadaki bütün arslanlardan iyidir.Bir domuz misk içinde,bir insan da pislik içinde doğsa herbiri rızkı yönünden aslına giderler vesselam.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder