17 Mart 2016 Perşembe

BELANIN BÜYÜĞÜ NİÇİN PEYGAMBER VE EVLİYA ÜZERİNEDİR?

Bunun sebebi,Hak Teala'nın o kabiliyetli kulunu kendisine cezbetmesidir.Çünkü,bela,musibet esnasında kişi Hak Teala'ya daha ykın olur,O'ndan yardım diler ve unutmaz.HakTeala,kabiliyeti olmayanlara da bela göndermeyerek onları gaflet uykusu içinde bırakır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder