Çanakkale
şehitlerimizi anma günü.Tüm diyanet teşkilatı insanları sabah namazına
çağırıyor camilere.Şehitlere dua için .Bu şovu,birileri dini faaliyet olarak
gündeme sürüyor.Birlik ve beraberliği
gösterelim diye.Bu birlik ve beraberlik siyaset sandığına yansımanın
antremanı da olabilir.Diyanet ,anket yaptırsın ülke camilerinin yüzde kaçında
sabah namazı cemaatsız kalmakta yahut birkaç kişi ile kılınan vakit namazının
oranı nedir?”Allah sandığına” katılım oranımız nedir?Saadet partisinin aldığı
oy oranı kadar.Hayatın her konusunda siyasiler de dahil tirübünlere
oynamaktayız.Söz bedava,fiil zor.Hal sahibi olmak daha zor.Sizlerden özür dilerizÖzür dileriz

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder