16 Temmuz 2017 Pazar

ZENGİN OLMAK

Azizim Necib Sultanım sohbetinde demişti."Ben , bana inananların çok zengin olmasını Rabbimden dilemiyorum.Orta seviyede olup kimseye muhtaç olmasınlar isterim.Çünkü ziyade zenginlik tehlikedir"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder