KABETÜ'L-UŞŞAK BAŞED İN MEKAM
HER Kİ,NA-KES AMED İNCA ŞOD TEMAM.........
Bu makam Aşıkların Kabe'si oldu. Noksan gelen tamamlanır.
ALLAH İÇÜN ALLAH İLE ALLAH'A GİDERSİN
ALLAH'TAN ALLAH İLE ALLAH'A GELİRSİN
3 Aralık 2015 Perşembe
ŞEYTANIN NİDASI
AHH.AAH Şeytanın ayrı bir ses tonu ve frekansı olsaydı da tanıyabilseydik.çünkü o,kalplere bir hatıra getirerek ve insan suretinde akıllı geçinen ve söyledikleri zahiren mantıki ve makul görünen bir takım beyanatlar ile bize gelir.Kalbimiz korunmasız ve içinde şeytanın ilka ettiği havatırla uyumlu maddelerle dolu ise nasıl halas olalım.Birbirini çekecek iki madde.Hemen birleşmeye .
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder