KABETÜ'L-UŞŞAK BAŞED İN MEKAM
HER Kİ,NA-KES AMED İNCA ŞOD TEMAM.........
Bu makam Aşıkların Kabe'si oldu. Noksan gelen tamamlanır.
ALLAH İÇÜN ALLAH İLE ALLAH'A GİDERSİN ALLAH'TAN ALLAH İLE ALLAH'A GELİRSİN
Mustafa ÖZEREN (K.s)buyurdu ki;
"Evladım,bana ,gayrimüslümden veli olur mu diye sorarlar.Allah Teala'nın her lisanda velisi vardır,ancak onlar yalnız kendilerini kurtarırlar,başkasına yardım edemezler"
Neden öyle olsunki ,belli bir bilinç aćılımına uğrayan hekez hangi inançdan olsa aydınlanmanın bir neferidir.
YanıtlaSil