KABETÜ'L-UŞŞAK BAŞED İN MEKAM
HER Kİ,NA-KES AMED İNCA ŞOD TEMAM.........
Bu makam Aşıkların Kabe'si oldu. Noksan gelen tamamlanır.
ALLAH İÇÜN ALLAH İLE ALLAH'A GİDERSİN
ALLAH'TAN ALLAH İLE ALLAH'A GELİRSİN
3 Aralık 2015 Perşembe
YARDIM EDİCİYİ BELA ZAMANINDAN ÖNCE ARAMAK GEREK
İmtihan dünyası,geçici bir hayat,mukadder bir son(ölüm) bu hayatın bir gerçeği.Müşkül ve kara günlerimizde bizlere yardım edecek yardımcıları(Enbiya ve evliya),bu zor günler gelmeden bulmak ve onlarla ünsiyet kurup zor zamanda yardım çağrısı yapmak için onların müsadesiyle telefonlarını,kendi telefonumuzun rehberine kaydetmek gerekmez mi?
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder