3 Aralık 2015 Perşembe

YARDIM EDİCİYİ BELA ZAMANINDAN ÖNCE ARAMAK GEREK

İmtihan dünyası,geçici bir hayat,mukadder bir son(ölüm) bu hayatın bir gerçeği.Müşkül ve kara günlerimizde bizlere yardım edecek yardımcıları(Enbiya ve evliya),bu zor günler gelmeden bulmak ve onlarla ünsiyet kurup zor zamanda yardım çağrısı yapmak için onların müsadesiyle telefonlarını,kendi telefonumuzun rehberine kaydetmek gerekmez mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder