Bu ülke bugün 2,5 milyon Suriyeli vatandaşı barındırıyor.Bu rakamın Yüzde Bir'ini bir batılı ülke kaldırmak istemiyor.Ekonomileri bizden çok ileri de olsa.Neden?İç dünyalarında Cenab-ı Hakk'ın sıfatı olan RAHIMİYYET ve HALİMİYYET olmadığı için.Bir Hadisi Kutsi " BENİM HALKIMA,BENİM SIFATIMLA ÇIK)buyrulmuştur.Ayrıca Hadis-i Şerifte "Ahlakı İlahiye ile ahlaklanınız"emri vardır.Bu nedenle Ülkemiz İnsanında(Türk insanı diyorum ki bu Ülkenin bayrağına talip olanlardır)Cenab-ı Hakkın RAHİMİYET (inanan kullarına ayrıca acıma) ve HALİMİYET(yumuşak davranma)ahlakı bu Ülke insanında mevcut olduğundan maddi hesap yapmaksızın mağdur ve mazlum insanlara hep kucak açmışızdır.Bu duygu ,Türk insanında zirvedir.
Mevlana Vakfı İSKENDERUN
Mevlana Vakfı İSKENDERUN
Av.Şemsettin KESER

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder