Hz.Dar isimli bir evliyaulla'ha bir derviş gelir der ki:"Ey Şeyh!dünyayı dolaştım,ne rahat ettim,ne de rahat etmiş bir kimse buldum.Geldim ki bir kaç gün seninle asude olayım".Hz.Dar cevaben:Ey Derviş,niçin nefsinden el çekmedin ki,hem sen hem de halk-ı cihan rahat olalar idi"
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder