KABETÜ'L-UŞŞAK BAŞED İN MEKAM
HER Kİ,NA-KES AMED İNCA ŞOD TEMAM.........
Bu makam Aşıkların Kabe'si oldu. Noksan gelen tamamlanır.
ALLAH İÇÜN ALLAH İLE ALLAH'A GİDERSİN ALLAH'TAN ALLAH İLE ALLAH'A GELİRSİN
Bu dünya hayatında mürid ve bende olurlar.Bu rüyayı görmeyenler bende ve mürid olamazlar.Eğer olur denirse onda senede bir gün şükür,kalan tüm sene şikayet vardır.Din yolunda tereddüt içinde yakinsiz olarak bocalarlar.Bu bir sırrı kader meselesidir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder