Dinin aslı pencere açmaktr.Pencere karanlık bir yere ışığın gelmesini temin eder.İşte dinin aslı kesafet alemi dediğimiz cesedimizdeki kalp penceresini açıp öteki alemi seyredebilmektir.Namaz ve oruçtan da gaye bu pencerenin açılmasıdır.Bu pencere açılmazsa taklit körlüğünden kurtulamayız.
ASLINDA NAMAZ VE ORUÇ HAKİKATTA YOL TARİFİ İÇİNDİR.Çünkü Erenler sürekli namazdadır.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder