4 Aralık 2015 Cuma

ZARAR DÜNYASI


Cenab-ı Hakkın bir ismi SETTAR olup günahlarımızı örten anlamındadır.Bu örtme kıyamete kadar sürer.Ancak,günahta ısrar,şükürsüzlük halinde bu örtüyü kişi kendi yırtar bu nedenle günah aşikar olup dünyevi cezasını çeker.Hırsızlıkla suçlanan birisi Hz.Ömer Efendimize arzeder."-Ey Ömer bu işi ilk defa yapıyorum "deyince Halife:"Sus ,yalan söyleme.Cenab-ı Settar,ilk günahı deşifre etmez"diye o kişiyi  susturmuştur.Çünkü,Cenabı Hak settar olup günahı hemen meydana çıkartmaz.Ayıp ve günah bilinir hale gelmişse o kişi bu günahta ısrarlı olup edepsizleşmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder