Hani küçükken büyüklerimiz anlatırdı:Toprağa sormuşlar :-Kaç yaşındasın?.Toprak cevap vermiş:"-Yaşımı bilmem ama bana sahiplik yapanlar arasında sol gözü kör olan Mehmet isimli 80 kişinin var olduğunu hatırlıyorum".(İbni Arabi'nin anlatımlarında olabilir)Yine sınır ihtilafından dolayı komşusu ile niza içinde olan birisine Enbiya veya Evliyaullahtan birisine geldiğinde ihtilaf konusu yer için sormuş hazret:Burası senin midir?.Evet cevabını alınca ,Mübarek nida etmiş:"-Buranın sahipleri Allahın izniyle ayağa kalkın!"deyince sayısız insan topraktan ayağa kalktığında sahiplik iddia edene o toprak parçasında ayak basacak kadar dahi olsa yer kalmadığı müşahede edilir.Bu nedenle ÖLÜM YOLU GÖRÜNMEZ ANCAK VAKTİ GELEN BİZ YOLCULAR GÖRÜNMEKTEYİZ.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder