Usul-ü Fıkıh ve usulü Kelam kendi aslımızı bize öğretmez.Kendi aslımız ,Vacibül vücud olan Hak olduğundan bu aslımıza ancak,tabi olduğumuz esma ve sıfatı ilahinin asar ve ahkamını zevkan kendi vücudumuzda müşahede edip ,o esmanın müsemmasına,o sıfatın mevsufuna(Hakk'a)zevkan ulaşarak mümkün olur.KENDİ HAKİKATIMIZI BİLEREK KULLUK ETMENİN TADINA DOYULMAZMIŞ.
KABETÜ'L-UŞŞAK BAŞED İN MEKAM
HER Kİ,NA-KES AMED İNCA ŞOD TEMAM.........
Bu makam Aşıkların Kabe'si oldu. Noksan gelen tamamlanır.
ALLAH İÇÜN ALLAH İLE ALLAH'A GİDERSİN
ALLAH'TAN ALLAH İLE ALLAH'A GELİRSİN
6 Aralık 2015 Pazar
KENDİ ASLIMIZ VE KENDİ USULÜMÜZ
Usul-ü Fıkıh ve usulü Kelam kendi aslımızı bize öğretmez.Kendi aslımız ,Vacibül vücud olan Hak olduğundan bu aslımıza ancak,tabi olduğumuz esma ve sıfatı ilahinin asar ve ahkamını zevkan kendi vücudumuzda müşahede edip ,o esmanın müsemmasına,o sıfatın mevsufuna(Hakk'a)zevkan ulaşarak mümkün olur.KENDİ HAKİKATIMIZI BİLEREK KULLUK ETMENİN TADINA DOYULMAZMIŞ.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder