İnsanın hatalarını görüp,günahlarını hatırlayıp bunlardan nedamet duyarak göz yaşı döküp istiğfar etme isteği kalbe gelen ilahi rahmetin sonucudur.Ancak taşlaşmış kalpler(Bakara 2/74 "Kalbi taş gibi,hatta taştan daha katı)de nedamet olmaz.
Taş,inci gibi gözyaşı dökemez.ÇÜNKÜ;NEFSİN İNSAFI YOKTUR.YAPILAN KÖTÜLÜĞÜN AKABİNDE İSTİĞFAR YAPMAYARAK KÖTÜLÜK ÜZERİNE KÖTÜLÜĞÜ EKLEMEKTİR HUYU.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder