KABETÜ'L-UŞŞAK BAŞED İN MEKAM
HER Kİ,NA-KES AMED İNCA ŞOD TEMAM.........
Bu makam Aşıkların Kabe'si oldu. Noksan gelen tamamlanır.
ALLAH İÇÜN ALLAH İLE ALLAH'A GİDERSİN
ALLAH'TAN ALLAH İLE ALLAH'A GELİRSİN
20 Aralık 2015 Pazar
HAZRETİ MEVLANANIN SANDUKASI ÜZERİNDEKİ GAZEL
"Ölüm gününde benim tabutum gidici olduğu vakit,benim için bu cihanın derdi olduğunu zannetme.Benim için ağlama ve yazık!yazık!deme.Şeytanın hilesine düştün ,o yazık oldu.Cenazemi götürdüğün vakit ,firak firak deme.Benim için o zaman mülakat-ı visal olur.Vaktaki beni mezara tevdi edersin ,veda' veda' deme ki mezar cemiyeti kulubun perdesi olur.Aşağıya gitmeyi gördüğün vakit ,yukarı gelmeğe bak.Güneşin ve ayın gurubuna niçin ziyan olsun.Sana gurub görünür,fakat şuruk olur,lahd hapis gibi görünür,canın kurtulması olur.Hangi dane zemine gömüldü ,neşvü nüma bulmadı?Niçin senin dane-i insaniyyetine bu şüphe olsun?Hangi kova aşağı gitti de dolu olarak dışarıya gelmedi.Kuyudan dolayı can Yusufuna niçin figan ola?Vakta ki ağzı bu taraftan bağladın,o tarafa aç ki senin hay ve huyun la-mekan fezasında olsun"
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder