Tabi ki istemekten geçer.Talep olması gerekir.Bu talebin dua şeklinde göğe yükselmesi gereklidir ki Estecip'in karşılığı olusun.(Mümin 40/60).Ancak,bir duanın göğe yükselip kabule müstehak olması için hastalıklı(şüphe ve nefsin hazzı)olmaması gerekir.Nefsin hazzına örnek;İnsanı kamili talep ve niyazdan maksadı,akranına üstünlük gibi nefsani bir duyguyu tatmin için olursa bu duygu kalbde illet olur,Eğer,kulun kalbinde bu hastalık yoksa,duası huzur-u zül celale kadar gider.Aksi durumda o dua yarı yolda kalır.
KABETÜ'L-UŞŞAK BAŞED İN MEKAM
HER Kİ,NA-KES AMED İNCA ŞOD TEMAM.........
Bu makam Aşıkların Kabe'si oldu. Noksan gelen tamamlanır.
ALLAH İÇÜN ALLAH İLE ALLAH'A GİDERSİN
ALLAH'TAN ALLAH İLE ALLAH'A GELİRSİN
4 Aralık 2015 Cuma
EVLİYAYI BULMANIN USULÜ
Tabi ki istemekten geçer.Talep olması gerekir.Bu talebin dua şeklinde göğe yükselmesi gereklidir ki Estecip'in karşılığı olusun.(Mümin 40/60).Ancak,bir duanın göğe yükselip kabule müstehak olması için hastalıklı(şüphe ve nefsin hazzı)olmaması gerekir.Nefsin hazzına örnek;İnsanı kamili talep ve niyazdan maksadı,akranına üstünlük gibi nefsani bir duyguyu tatmin için olursa bu duygu kalbde illet olur,Eğer,kulun kalbinde bu hastalık yoksa,duası huzur-u zül celale kadar gider.Aksi durumda o dua yarı yolda kalır.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder