4 Kasım 2015 Çarşamba

SAMİ EFENDİNİN İHRAMCIZADE HUSUSUNDA TEVAZU-U

İhrancızade İsmail Hakkı
Sami Efendi
"1966 yılında harem-i Şerifte Adanalı Ramazanoğlu Mahmut Sami efendimizin yanına oturdum.Bize döndü."Hacı gardaş!Sivas'amı intisaplısın (bağlısın)"dedi.sükut ettim.Sami Efendimiz: "Güzel yerden yapmışsın,güzel yerden vurmuşsun.Füyuzat Sivas'a iniyor.Taksim ediliyor.Bize ayrılan kepçe kadar payımızı kardeşlerime taksime vesileyiz.Vesilesiz vasıl olunmaz"dedi (Türkelili Mevlana Küçük Hüseyin Efendi'den nakildir).
VELİ'yi VELİ meşhur eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder