4 Kasım 2015 Çarşamba

insanlar soğuk ,üşütmeyin





"..... ve bağırdı annem tam kapıdan çıkarken.."
"yüreğini ört.. "
"insanlar soğuk,üşürsün...! "
Mehmed Uzun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder