İhramcızade İsmail Hakkı hazretlerinin oğlu Kemal efendi bir tren kazasında vefat etmişti.Vefatında,mübarek şu hususu anlattı:"1939 da Erzincen'da deprem olmuş 33.000 kişi vefa etmişti.Erzincenlı birisi bize misafir gelmiş,arada bir ağlıyordu.Siz:"Gardaşım neyin var?"deyince "Depremde çocuklarımı kaybettim"dedi.Bizde ona:"Gardaşım SABRET"dedik.O an gönlüme geldi ki;"Ey İsmail,bu iş senin başına geldi mi ki,sen ona sabrettin".Yıllarca bu sözümüz bana yük oldu."Oğlum Kemal'in vefatında Allah Teala,bana bu sabrı verdiği için şükrediyorum"
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder