KABETÜ'L-UŞŞAK BAŞED İN MEKAM
HER Kİ,NA-KES AMED İNCA ŞOD TEMAM.........
Bu makam Aşıkların Kabe'si oldu. Noksan gelen tamamlanır.
ALLAH İÇÜN ALLAH İLE ALLAH'A GİDERSİN ALLAH'TAN ALLAH İLE ALLAH'A GELİRSİN
"Sonra biz o kitabı kullarımdan(beğenip)seçtiklerimize miras bıraktık).(Ali imran 3/160).İnsan ve Kur'an ikizdir sözünün doğduğu ayettir.Ancak burada seçilen insan EVLİYALARDIR.Yaşayan Kur'an olanlardır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder