13 Kasım 2015 Cuma

İKİ MÜHİM TEHLİKE

Malumdur ki her insanın bir şeytanı mevcutmuş.Bu şeytanın insanı sevk ettiği altı şey içinde (ŞİRKE-KÜFÜR VE İNKARA-MASİYYETE-GÜNAH-I KEBAİRE-BİDATE-İBADATI ŞAKİYE)dikkat edilmesi mühim son ikisidir.Çünkü BİDATE sevk halinde o işi ibadet zannıyla yapar,tevbe etmek hiç hatırına gelmez.Çünkü günah olduğu hissedilen işlerde tevbe aklımıza gelir.İbadet telakki ettiklerimizde tevbe aklımıza niçin gelsin ki!.
İBADETİ ŞAKİYE ise ibadetimize varlık vermek yani "Ben çok güzel bir ibadet yaptım,hayırlı birisiyim,makbul biriyim duygusunu taşımak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder