İBADETİ ŞAKİYE ise ibadetimize varlık vermek yani "Ben çok güzel bir ibadet yaptım,hayırlı birisiyim,makbul biriyim duygusunu taşımak.
KABETÜ'L-UŞŞAK BAŞED İN MEKAM
HER Kİ,NA-KES AMED İNCA ŞOD TEMAM.........
Bu makam Aşıkların Kabe'si oldu. Noksan gelen tamamlanır.
ALLAH İÇÜN ALLAH İLE ALLAH'A GİDERSİN
ALLAH'TAN ALLAH İLE ALLAH'A GELİRSİN
13 Kasım 2015 Cuma
İKİ MÜHİM TEHLİKE
Malumdur ki her insanın bir şeytanı mevcutmuş.Bu şeytanın insanı sevk ettiği altı şey içinde (ŞİRKE-KÜFÜR VE İNKARA-MASİYYETE-GÜNAH-I KEBAİRE-BİDATE-İBADATI ŞAKİYE)dikkat edilmesi mühim son ikisidir.Çünkü BİDATE sevk halinde o işi ibadet zannıyla yapar,tevbe etmek hiç hatırına gelmez.Çünkü günah olduğu hissedilen işlerde tevbe aklımıza gelir.İbadet telakki ettiklerimizde tevbe aklımıza niçin gelsin ki!.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder