İnsan ile Allahımızın adeti farklı imiş.İnsan insana herhangibirşey verir,arası bazolursa o verdiğini geri ister.Allah teala adetinde ise arası bozulsada verdiğini geri istemezmiş.İlim verdiyse geri almaz,okumasına şifa verdiyse geri almaz.Lütfundan her ne verdiyse geri almaz.Ancak bela vermek isterse aklını alır.Akıl olmazsa diğerleri bir işe yaramaz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder