12 Kasım 2015 Perşembe

"ALLAHI SEVERİM"sözü

Müslümanlar tamamı bu söz söyler.Doğrudur.Fakat dikkat etmek lazımdır ki ,bu muhabbet iddiası ,adet kabilinden olmasın.İnsan burada kendisini şu ölçülere tabi tutmalı:"Acaba bu sevginin alametleri olan Cenab-ı Hakk'ın sevdiğini sevmek,sevmediğini sevmemek,emri ilahiye severek uymuk,yasaktan isteyerek uzaklaşmak,güzel ahlakla ahlaklanmak,Muhabbeti ilahinin kalbde yetişmesini isteyip masivadan tamaman uzaklaşmak hali bende varmı dır?Eğer bunlar bende yoksa acaba ben bu sahte iddia ile kendimi aldatmış olmuyormuyum"diye düşünebilmelidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder